maandag 9 november 2009

bed opknappen

Gisteren het oude logeerbed dat bij mijn ouders thuis stond opgeknapt. Eerst geschuurd (ik) en daarna in de grondverf gezet (door B.). Onze oude bed (hetzelfde model maar dan tweedehands van mijn zus) is namelijk aan vervanging toe. Vorig jaar zijn we er met het hele gezin doorheengezakt. Het bed kon een grote sprong van B e n j a m i n niet meer aan. Dus vanaf toen "no more monkeys jumping on the bed". B. heeft het bed toen wel gerepareerd maar we vertrouwen het niet meer, dus vandaar dat we nu dit tweedehandsje opknappen. Het is trouwens erg uitzonderlijk dat zowel B. als ik tegelijkertijd aan het bed konden werken, want O d o en B e r b e r sliepen allebei wel 2 uur lang en ook nog op hetzelfde tijdstip. Volgens mij wordt het bed heel mooi, nog 1x schuren en lakken en dan kunnen we erin slapen. Kan niet wachten.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

¾