dinsdag 17 november 2009

consultatiebureau, toneel, vaccinatie en voetbal

Morgen is het een drukke dag. Ten eerste moet B e r b e r naar het Consulatiebureau (ik ben benieuwd wat ze weegt), waar we om 9.00 uur worden verwacht. Daarna staat om 11.00 uur B e n j a m i n op het Toneel. Daar wil ik heel graag bij zijn omdat ik het één keer helemaal vergeten ben. Wat B e n j a m i n ingestudeerd heeft weet ik nog niet, van L u c weten we het wel, maar zijn voorstelling is over 2 weken. Zijn liedje gaat over "vier herfstblaadjes hangen aan een tak" (in de categorie "5 monkey's jumping on the bed"). Daarna gaan B. en B e r b e r voor de Mexicaanse Griep vaccinatie naar de huisarts. B. vanwege zijn hodgkin en B e r b e r heeft dus uiteindelijk toch de indicatie gekregen dat ze ook tot een risicogroep behoort en mag nu dus een week eerder de prik krijgen, en zal ze volgend jaar ook opgeroepen worden voor de "normale" griepprik. Echter, nu ben ik helemaal aan het twijfelen, want ze is niet helemaal fit .... Behoorlijk verkouden. Ze was vannacht wakker van het snot, en dit weekend had ze wat verhoging. Nou ja, dat leggen we de huisarts dan maar voor. Grote kans dat hij zegt "kom over een week maar terug", dan is al mijn moeite om de vaccinatie wat eerder te krijgen dus helemaal teniet gedaan. Als de jongste en oudste B. weer terug zijn dan gaat B e n j a m i n naar het voetbal. Het begint al lekker fris te worden, dus tussendoor ga ik dan naar huis toe en haal hem om 18.00 uur weer op. Dan is het inmiddels alweer donker en gaan we met lichten op de fiets en wandelwagen weer naar huis.

UPDATE: Vanmiddag drie brieven op de deurmat gevonden voor het vaccineren van L u c, O d o en B e r b e r.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

¾