vrijdag 6 november 2009

een geluksmomentje

Vanochtend had ik echt een geluksmoment! Ik vond het zo gezellig dat B e n j a m i n nog thuis was en weer lekker aan het rond keuvelen was. Ik zei hem dat hij maar lekker moest gaan douchen en zich dan helemaal zelf moest afdrogen en aankleden. Dat idee vond hij wel wat, dus ging hij naar boven. Ondertussen rommelde ik wat aan, lag B e r b e r een beetje mopperend op de grond en was O d o bezig een fantastiche toren te bouwen. Al opruimend dacht ik aan het moment dat B e n j a m i n weer naar beneden zou komen (aangekleed en wel) en we aan tafel wat zouden gaan drinken en eten. En daar was dus het geluksmoment ... wat leuk B e n j a m i n is thuis en dan kunnen we lekker samen iets gezelligs doen... Wel grappig want op dat moment vond B e r b e r het echt niet meer leuk op de grond en wilde aan de borst. Dus ik op de bank met B e r b e r, O d o nog steeds aan het bouwen en B e n j a m i n onder douche. Nog geen vijf minuten later moest ik met B e r b e r (nog aan de borst) naar boven omdat B e n j a m i n zijn handdoek niet kon vinden. Na zijn handdoek aangereikt te hebben ben ik beneden weer op de bank gaan zitten. Even later kwam B e n j a m i n naar beneden en ging toen met O d o aan tafel het reeds klaargezette eten en drinken verobberen. Kortom, geen moment met zijn allen. En zo gaat het natuurlijk heel vaak, je hebt iets gezelligs/iets leuks voor ogen en als het moment daar is dan gebeurt er weer iets anders, maar in dit geval had ik mijn geluksmomentje al geïncasseerd.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

¾