maandag 9 november 2009

rollen en O d o niet fit

Vanochtend had zowel B. als ik een primeur. Toen ik thuis kwam van de jongens naar school brengen (B. was even thuis gebleven omdat O d o nu ziek is), vertelde B. trots dat hij een primeur had "B e r b e r rolt van buik naar rug". Ik was blij dat hij nu ook eens primeurtje had. B. was nog geen kwartier de deur uit of ik had ook een primeur te pakken "B e r b e r rolt van rug naar buik". Dus 2x een primeur op één dag!


En O d o is dus nu ook ziek. Ik weet niet zo goed wat hij heeft. Van het weekend had hij al een beetje verhoging maar was daar nog gewoon vrolijk bij. Vanochtend toen hij wakker werd was hij helemaal bezweet, voelde erg warm aan en was erg hangerig. Het temperaturen liet hij gelaten toe, maar het gekke was dat zijn temperatuu maar 36.6 C was. Erg raar vonden wij, dus nogmaals de temperatuur opgenomen, maar deze meting had hetzelfde resultaat. Dus toen een paracetamol erin waarop hij tot half 11 heeft geslapen. Met de lunch heeft hij wel 3 boterhammen gegeten en is een uur later zonder protest naar bed gegaan, waar hij nu nog lekker ligt te slapen. Een raar virusje wat hier rond gaat. Bij B e n j a m i n waren vanochtend wel 5 ziekmeldingen. We wachten af wie hier thuis de volgende is...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

¾