dinsdag 10 november 2009

vaccinatie te laat?

Ik vrees voor ons dat de vaccinatie voor onze kinderen te laat komt. Vanmiddag hoorde ik van B e n j a m i n zijn juf dat er bij een kindje in zijn klas mexicaanse griep is geconstateerd! Zelf vraag ik mij af of Benjamin zelf al niet de mexicaanse griep heeft gehad, en dan in een milde vorm met een erg lange staart. Benjamin ziet nog steeds witjes en slaat elk koekje af. We zullen zien. Echter, als moeder wil je wel weten of hij het nu gehad heeft of niet. Ik wil dit vooral weten omdat ik me natuurlijk zorgen maak voor B e r b e r omdat ze nog maar net zes maanden is en vanwege haar hartklep natuurlijk. Daarnaast ben ik ook verbaasd dat de GGD er 2,5 week voor nodig heeft om klaar voor de vaccinaties te zijn. Ab Klink zei zelf al dat de piek van de griep waarschijnlijk over 2 weken is. Ik snap het gewoon niet ze moeten toch gewoon een scenario klaar hebben liggen waardoor vaccineren binnen een week mogelijk moet zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

¾