donderdag 3 december 2009

een nieuwe werkplek klaar

We zijn nu precies een jaar aan het klussen op zolder. Vorig jaar, net voor kerst, is er een dakkapel gezet. De bedoeling was dat voordat jongste geboren zou worden in mei 2009, er twee slaapkamers en een werkplek op zolder gerealiseerd zouden worden. Deze doelstelling hebben we nog steeds niet gehaald. Drie dagen voordat kleinste B. werd geboren konden de jongens voor het eerst op één van de nieuwe zolderkamers slapen. En daarna heeft het zo goed als stil gelegen. Ik ben in september weer begonnen met werken als freelancer, maar kon toen nog niet op de zolder terrecht omdat mijn werkplek nog niet klaar is. Daarom stond mijn computer op de slaapkamer. Echter, mijn werk met deadlines vereist ook dat ik ook 's avonds wel eens moet werken op deze slaapkamer waar ook nog een babietje ligt te slapen. En dit babietje slaapt dus heel licht en word wakker als ik de computer aanzet. Kortom, niet werkbaar dus. Nu hebben we in de woonkamer een hoekje ingericht waar ik 's avonds kan werken. Bijkomend voordeel is dat de jongens er ook leuk aan kunnen zitten tekenen en daardoor de eettafel niet altijd vol ligt met vanalles .... Ik ben er heel blij mee, en als straks mijn werkplek op zolder af is, dan verhuizen we deze werkplek naar zolder.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

¾