woensdag 13 januari 2010

hij is zes en weet nu al meer dan ik



Eergisteren in de gang voordat we naar de inloopavond van school gingen vroeg de oudste "mam hoe heet het laatste cijfer?". Ik antwoordde dat er geen laaste cijfer is dat getallen oneindig doorgaan. "Jawel", zei hij: "het laatste getal heet "googol". Toen zei ik "nee, dat is een zoekmachine op het Internet". Ondertussen bedacht ik me hoe ik dat nu weer moest uitleggen. Op de achtergrond hoorde ik B. mompelen dat oudste het goed had ... "Echt waar" riep ik in ongeloof "ik geloof er helemaal niets van". Dus 's avonds even gegoogled op de naam "google" en het klopt helemaal. Knappe zoon hè? en een hele domme moeder!?



Dit zijn de drie broers op de inloopavond, terwijl dochter op de gang in de wandelwagen lag te slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

¾