dinsdag 26 januari 2010

nu wel blij van snoeren

Gek word ik van die computersnoertjes, een snoertje hier en een snoertje daar ... en nooit weet ik het juiste kabeltje te vinden. Maar nu heb ik dus een oplossing, ik heb een haak (die al heel lang niets lag te doen) met dubbelzijdig plakband op de zijkant van de kast geplakt en hieraan hangen nu de diverse kabeltjes voor o.a. de camera en scanner. Ik heb ook maar meteen de kabeltjes gemerkt zodat ze makkelijk te herkennen zijn (je weet wel net zo als bij de tentstokken). Oh ja inmiddels hangt het haakje wat lager (hè wat handig toch die dubbelzijdige tape, ik word er helemaal vrolijk van). OK nu moet ik weer hard aan het werk, toch wel fijn dat je als freelancer je eigen tijd in kan/mag delen ....

P.S. niet zo'n geweldige collage/foto's trouwens!

UPDATE: zojuist is mijn haakje met het geweldig dubbelzijdige plakband naar beneden gevallen, .... hmmmm... niet zo blij meer. Misschien moet ik dit logje van even verwijderen ...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

¾