maandag 4 januari 2010

wat je eigenlijk niet mag weten / zien

Al een tijdje wil ik een weblogje over schone schijn schrijven. De foto ter illustratie, een overvolle meterkast, zat al in mijn hoofd maar was nog niet gemaakt. De dag dat ik hem wilde maken, vorige week, bleek dat dat geen zin meer had. De kast was leeg en de inhoud ervan lag gesorteerd in verschillende tassen (B. bedankt!). Vervelend, maar toch de foto's van lege kast en volle tassen gemaakt. Ongeveer tegelijkertijd las ik een leuk logje elders (Toaske's blik op de wereld) over hoe je met een weblog je "eigen" leven kan creëren. Moet je echt even lezen, heel grappig. Hieronder kan je zien hoe ik worstel met de was (echt overal staan wasmanden met schone was, die dan ook nog eens door O d o worden leeggehaald om ergens anders tussen gepropt te worden) en met de Kerst was het echt hééél erg, inmiddels staat er nog maar één wasmand met strijkgoed en één met was om te vouwen, en zit er nog één was in de droger, en is er nog één wasmand vol om gewassen te worden. Dat is voor mij "ik ben bij met de was".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

¾