vrijdag 26 februari 2010

apparatschik

Vanochtend was ik de CD's aan het opruimen toen ik de CD van apparatschik (een russisch bandje) terugvond, die was ik echt heel lang kwijt. Ik ben geen muziekkenner en ik heb ook geen uitgesproken smaak qua muziek, maar de muziek van apparatchik is gewoon heel lekker en word ik heel blij van. De muziek heb ik overigens via vriendinnen leren kennen. Als ik die muziek hoor dan moet ik dansen/springen en heb ik heel erg zin in een feestje. Ik ben zelf nooit naar een optreden van ze geweest (die vriendinnen wel), misschien dat het er ooit nog een keertje van komt. Maar vanochtend hebben O d o en ik lekker rondgesprongen op o.a. "Katja":

 

1 opmerking:

  1. Katja, katja... Ja, dat is leuk om weer eens te horen! Ik heb ooit live gezien, in Wageningen, met Mireille. Erg vrolijk, energievol optreden!

    BeantwoordenVerwijderen

¾