dinsdag 9 februari 2010

baal, baal, en nog eens baal

Zo in de loop van de dag kopieer en plak ik gemiddeld een logje of twee van mijn oude log hierheen (ja ik weet dat het erg bewerkelijk is, maar er bestaat geen exporteer functie op mijn oude blog, en ik wil de logjes gewoon bewaren). Maar vanavond ging er dus wat mis. Bij mijn opruimwoede heb ik per ongeluk twee categorie├źn verwijderd die juist logjes bevatten die erg belangrijk voor mij zijn... Het voelt een beetje alsof er belangrijke pagina's uit je dagboek zijn geschreurd ....

2 opmerkingen:

  1. He wat naar... Een goede waarschuwing voor ons andere bloggers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vervelend voor je! Staan ze ook niet meer in je oude blog? Is dat allemaal verwijderd?

    Zo had ik een fotoboek gemaakt (HEMA) met foto's van drie zomervakanties. Heel veeeeel werk. Leuke teksten er bij, collages, vergrotingen....enz. Bij het bestellen ging er iets mis. Het formaat boek bestond niet meer. Balen met een GROTE hoofdletter. Ik heb het niet meer overnieuw gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen

¾