zondag 14 februari 2010

een lekkere zaterdag


Gisterenmiddag had ik mijn meidenmiddag, en B. bedacht 's ochtends samen met kleine B. dat het leuk zou zijn om een verkleedpartijtje te organiseren. Er werden meerdere telefoontjes gepleegd met resultaat dat er om een uur of drie, zes kinderen voor de deur zouden staan. Er werd nog snel was schmink, ballonnen, snoep en carnavalsmuziek (dat laatste lukt niet) in huis gehaald, en het feestje kon beginnen. Terwijl ik met twee vriendinnen door het Sonsbeekpark in Arnhem glibberde was het thuis een complete chaos. B e r b e r vermaakte zich tussen de rondhossende kinderen prima. Dus iedereen blij! Ik bewonder grote B. hier ontzettend voor dat hij wel eens spontaan dit soort feestjes organiseert, vind ik zelf niet niks: zes kinderen en daarbij nog eens je eigen vier kinderen! Dus petje af B.! Oh ja, en toen ik thuis kwam was alle rotzooi ook weer opgeruimd!

2 opmerkingen:

  1. Ziet er heel gezellig uit!! En superleuk dat Brendan dat zo spontaan georganiseerd heeft! Volgende keer een kinderfeestje in Castleton??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht dat ik wel een aardige conditie had met al dat gewandel in Wales. Maar toen ik de volgende dag bij mijn ouders de trap afliep, voelde ik mijn bovenbenen!

    BeantwoordenVerwijderen

¾