vrijdag 19 februari 2010

... en toen was er "die" award!



Vorige week kreeg ik deze award van
Mellody (dank-je-wel dat je aan mij denkt). Ik had "hem" al her en der op menig weblog gezien en vele kregen dezelfde award meer dan één keer, maar ik had niet gedacht dat ik er zelf al één zou ontvangen omdat ik natuurlijk nog maar net (november 2009) begonnen ben. Natuurlijk moet ik er nu, als beginnende blogger, wat mee doen. Echter, zeven andere bloggers nomineren gaat niet lukken omdat de meeste weblogs die ik lees al genomineerd zijn. Daarom gaan mijn nominaties naar het eerste weblog dat ik begonnen ben te lezen en de laatste.

Het Wensweb.web-log.nl van Inge ben ik eind 2006 tegengekomen toen ik zwanger was van O d o. Ze schrijft heel grappig maar ook ontroerend over de dingen die zij als werkende moeder meemaakt. Ik laat maar heel soms een berichtje bij haar achter, maar ben wel een trouwe lezer. Helaas is haar weblog niet meer voor iedereen toegankelijk.

De tweede gaat naar Suus & Zo. Haar heb ik nog maar net ontdekt! Haar verhalen komen me gewoon heel bekend voor. Een paar weken geleden heeft zijn haar derde zoon gekregen wat natuurlijk ook voor herkenning zorgt.

Zo dat waren mijn nominaties. Ik laat de award, net zoals Mellody, gewoon hier staan en dan kunnen jullie er mee doen wat je wilt. Maar ik wilde wel gewoon mijn waardering voor jullie weblogs even uitspreken.

Tot slot dan nog de 7 zeer interessante "facts" over mijzelf:
  1. Grote B. het vaakst het warme eten kookt.
  2. Geen spruitjes lust.
  3. Onattent ben met betrekking tot het versturen van kaartjes.
  4. Het liefst op mijn 7,5 jaar oude Dr. Martin's loop, en die dan ook bijna altijd aan heb.
  5. Stiekem een snoepje pak als de kinderen niet kijken.
  6. Het liefst in een warm land zou wonen omdat ik de warme zon op mijn blote rug zo lekker vind.
  7. Vroeger grassprietje genoemd werd omdat ik zo dun was. Tegenwoordig gaat die benaming niet meer voor mij op, alhoewel ik helemaal niets te klagen heb.

4 opmerkingen:

  1. Zo, die schoenen hebben hun geld wel opgeleverd zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je award!

    Ik zag je reactie op mijn blog en nieuwsgierig als ik ben kom ik natuurlijk ook even bij jou kijken ;-)
    Wat een mooi viertal zeg! En o zo herkenbaar die verhalen, zelfs als het leeftijdsverschil wat groter zoals bij ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie 'm nu pas! Maar gefeliciteerd en ik zal 'm oppakken hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

¾