zaterdag 6 maart 2010

af...


Het is af. Gisteren de eerste laag. En dat lukte ondanks de vier kinderen die er omheen liepen of kropen. Op een gegeven moment wist B e r b e r haar handdruk op de muur achter te laten. Uiteindelijk wist ik zelfs nog de rand langs het deurkozijn netjes van een kitrandje te voorzien. En vandaag de tweede laag. Hierboven de "tijdens en na" situatie. In werkelijkheid is het paars meer purper van kleur, zoals op de verfpot in het logje van gisteren. Het is nu wel wat donkerder in de keuken/kamer maar wel veel kleurvoller. Nu afwachten of we het de komende weken mooi blijven vinden.

4 opmerkingen:

  1. Mooi! Ik vind de groene muur nu ook mooier uitkomen tegen dat paars...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Groen? Ligt het aan mijn scherm of zie ik geen groene muur maar geel?
    Ik vind het er vrolijk uitzien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Incinta en Mellody: Het is inderdaad een gele muur. Het zijn twee contrasterende kleuren tegenover elkaar. Ben er zelf ook erg blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen

¾