zaterdag 13 maart 2010

even iets anders, meer hardcore

Na alle zoetsappige logjes van gisteren en eergisteren (en wellicht nog wat berichten van daarvoor) is het tijd geworden voor een hardcore "posting". Ehm ja, waar haal ik het materiaal voor een dergelijk verhaal vandaan? Ik kan natuurlijk wat vertellen over de insluip afgelopen zomer bij mijn ouders thuis of over de insluip en inbraak in ons eigen eerste stulpje dertien jaar geleden waar ook de wasmachine in de fik vloog. Maar wie heeft er zin (ikke niet), en wat is het nut, om oude koeien uit de sloot te halen? Ik zou het ook kunnen hebben over een zoon die vannacht voor de zoveelste keer ziek is geworden, maar dat doe ik dus ook niet, want probeer daar maar eens de hardcore van in te zien als je haar verhaal kent. Veel hardcore materiaal komt ons gelukkig niet voor de voeten... ik zou nog een YouTube filmpje met hardcore house kunnen plaatsen maar dat vind ik hier niet op zijn plaats. Rest mij alleen nog het plaatsen van wat ruige foto's van onze inwonende gabber(tje)s, waar wij "gelukkig" onze handen met alledaagse dingen aan vol hebben. De volgende lijfspreuk vind ik hier heel goed op aansluiten:

"don't sweat the small stuff".

5 opmerkingen:

  1. Leuke foto's, boefjes! Ik lees ook bij "komt een klein meisje bij de dokter". Ik heb hem niet in mijn favorieten staan, want eigenlijk vind ik het naar om te lezen. Toch kijk ik er steeds....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja inderdaad, boefjes. Lieve boefjes dan wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zat eigenlijk op wat hiphop of breakdancing oid te wachten,zo stoer zien ze er uit!! En mooie spreuk ook.. X Joze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Joze: ik vind de spreuk ook heel mooi, dat zei mijn oom altijd tegen mij toen ik in de VS vertoefde! Een nederlandse variant hierop (alhoewel deze niet helemaal de lading dekt): een mens lijdt het meest, door het lijden dat hij vreest!

    BeantwoordenVerwijderen

¾