maandag 8 maart 2010

hij is al verder ...


O d o is al verder in zijn mentale ontwikkeling dan we dachten. We hebben hier de gewoonte om 's avonds aan tafel of bij het naar bed gaan te vragen wat de kinderen die dag het leukst vonden of wat ze juist niet leuk vonden. Tot op heden maakt O d o nog geen deel uit van deze traditie, maar gisteren vroeg ik het eens gewoon aan O d o (aangezien hij die dag ook heel veel plezier had gehad): "wat vond jij vandaag het leukste?". Ik dacht eigenlijk dat hij een ontwijkend antwoord zou geven, maar tot mijn verbazing antwoordde hij:"bij opa en oma voeballûh". Grappig, want ik dacht dat hij het begrip "vandaag" nog niet zo goed zou begrijpen!

4 opmerkingen:

  1. Nou, dat haalt jongste hier nog echt helemaal door elkaar, gisteren, morgen en vandaag. Het is wat haar betreft één pot nat!

    Logje hieronder: heel veel succes met de therapie.
    Logje daar weer onder: mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En zo blijven ze ons verrassen!!!!!! X Joze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat vind ik nou de pareltjes van het moederschap!

    BeantwoordenVerwijderen

¾