zondag 14 maart 2010

ik moet dit filmpje wel plaatsen

Op een andere weblog (die ik in het vorige logje ook noemde) zag ik een filmpje. En nu moet ik gewoon de link naar het betreffende filmpje in verband met mijn emetofobie wel plaatsen omdat ik:

1. gewoon naar het filmpje kan kijken
2. er hard om moet lachen
3. deze week als huiswerk heb vieze foto's/filmpjes van brakende mensen te bekijken
4. het ook wel een beetje als herkenbaar ervaar.

Jullie moeten zelf maar beslissen of je er naar wil kijken... (het is een reclamefilm voor Marmite waarin een borstvoedende moeder, die in slaap is gevallen terwijl het babietje maar is door blijven drinken koelbloedig blijft als baby "megaprojectiel" braakt, de hoofdrol speelt).

9 opmerkingen:

  1. Wat een filmpje. Ik kon er goed naar kijken hoor. ;-)
    Wat ik dan weer niet begrijp zijn mensen die van marmite houden. Brrr, wat is dat vies.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En oh ja, goed dat je er naar kunt kijken natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik sla 'm even over. Van de week was ik zelf weer 's aan de beurt, dus de schrik zit nog in mijn benen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik dacht dat het ging om de Marmite. die moeder smeert dat dik op haar broodje terwijl ze zit te voeden. Als baby dan klaar is met de mega-spuug zegt een stem: "Marmite, you like it or you don't like it" (of zoiets) .
    Humor , dat wel.

    Die sessie van jou, naar vieze plaatjes / filmpjes kijken vind ik wel vreselijk vies hoor. Ook als je geen fobie hebt voor overgeven is het kijken ernaar geen pretje. Je haast zelf.... , ik doe dat liever niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sorry, niet een stem zegt het, maar er staat:
    "You either love it or hate it"

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik sla het filmpje ook maar even over!
    Tijdens mijn chemo heb ik zo veel moeten braken dat ik het liever ook niet meer zie of hoor. Wel heel goed dat je je emetofobie aanpakt, lijkt me erg lastig met kinderen in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @allemaal: op dit moment is dit het enige filmpje wat ik kan kijken. Braakplaatjes lukt nu wel, maar filmpjes durf ik nog niet aan!

    BeantwoordenVerwijderen

¾