zondag 18 april 2010

een heel fijn weekend hadden we!


Wij hadden een heel fijn weekend! Zaterdag eerst de wekelijkse routine van boodschappen doen en voetballen en daarna lekker in de tuin bezig! Vandaag ging manlief op zolder klussen (ahhhh met zulk mooi weer?) en vermaakten wij ons in de tuin. B e n j a m i n haalde op een gegeven moment de badthermometer naar beneden omdat vaderlief had gezegd dat het zwembad opgeblazen mocht worden bij een temperatuur van 30 graden Celsius! Verder werden er hutten onder tafels gebouwd en wel duizenden zandkoekjes gebakken. B e r b e r wist de "vliegendeur" te mollen om daarna met het gaas lekker kiekeboe te spelen. Jongens deden daarna niet meer de deur open maar openden de "vliegendeur" zoals ze dat met een tentdeur doen! Fijn! En ondanks dat B e r b e r niet heel erg lang onbeschermd in de zon is geweest had ze toch aan het eind van de dag roze enkeltjes en een roze linker onderarm .... voel me dan natuurlijk een hele slechte moeder! Blijkbaar heeft ze toch nog wat Iers meegekregen van manlief!

15 opmerkingen:

  1. heeeerlijk he? Eindelijk!! zon!! lente!! buiten!! genieten!! Leuke foto's, zo willen we nog wel een heleboel dagen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja wij willen meer van dit soort dagen, liefst de rest van het jaar :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, het was heerlijk vandaag. Ik ben ook al wat verbrand. Tsss, ik voelde me een heel slechte ik. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Huh, mijn reactie is gepubliceerd??? Waarom zie ik 'm dan niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is inderdaad een heel fijn weekend!
    En de vliegendeur gemold, tssss meisje, maar ik moet wel vreselijk om je lachen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er al heel zomers uit, met die blote bastjes!
    Mijn zoon Jan heeft als baby ook een keer van die rode beentjes gehad...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker he, zo'n weekend. En ik ben ook een slechte moeder hoor, zie altijd wel een rood nekje of een voetje dat ik niet heb ingesmeerd...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De zon, de zon... Heerlijk weekend zo te lezen en wat een blije kinderkopjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijk weekend, hoera voor de lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh en dat was van mij dus ... joze!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat lekker om er zo van te genieten! Enneh... we zijn allemaal weleens 'slechte mama's', want we voelen ons gewoon veel te snel schuldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vrolijke en leuke foto-collage. Zoiets zou je eens op een poster ofzo moeten afdrukken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mis ik O d o nou op deze foto's? Of staan ze er alle vier op en kijk ik niet goed?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. @Mellody: inderdaad O d o staat er niet op...;-( L u c daarentegen met dezelfde foto twee keer... foutje!

    BeantwoordenVerwijderen

¾