donderdag 8 april 2010

posting #100


Foto: door mijn nichtje D o r r i t  / bewerking: door mijzelf

Niet te geloven dat dit alweer mijn 100ste berichtje is dat ik hier plaats. Ook onvoorstelbaar is het feit dat onze kleine meissss (zo noemde O d o haar een hele tijd) vandaag alweer precies 11 maanden is, over een maand vieren we haar eerste verjaardag! Jippie. Vandaag ben ik ook "maandig", ik ben namelijk 462 maanden oud, ofwel 14123 dagen geleden werd ik geboren. B e r b e r daarentegen zag 335 dagen geleden het daglicht. Kortom, reden genoeg om een foto van ons beiden juist nu te plaatsen op 8-4-10!

6 opmerkingen:

  1. Goh, nou van harte met 38½! En met de kleine dame natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto !! Gefeliciteerd met je 100e log, je maandige dag en je 11 maandige dochter ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ehm...
    14123 dagen oud opgeteld is 11
    335 dagen oud opgeteld is 11
    8-4-10 datum 100ste posting opgeteld 22
    2x11=22
    Dus, ja reden voor een feestje.

    :-)

    Mooie (bewerking van de) foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @van overal vandaan: Hé grappig dat het bijelkaar opgeteld 11 is, had ik weer niet gezien! en 22 ook weer toevallig. Ha ha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de foto erg goed bewerkt. Mooie foto, en gefeliciteerd dan maar met jullie ...eh... jubileumpjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto! Het gaat snel allemaal ... Geniet en vier nog goed daar hé ;)

    BeantwoordenVerwijderen

¾