donderdag 27 mei 2010

creatief met plakplastic ...



Met het verven van een klein wandje, raakte onze woonkamer/keuken qua kleuren een beetje uit balans. Er moest dus nog meer kleur komen om het geheel weer een beetje in evenwicht te krijgen. Zo bedacht ik dat het wel leuk zou zijn om de achterkant van het vitrine keukenkastje (niet onze keuze trouwens) een kleurtje te geven. Tja, welk kleurtje dan? Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om in de sfeer van onze paarse muur te blijven en dus bestelde ik een tijdje geleden via Internet plakplastic. En wel een rolletje rose en een rolletje schoolbordplakplastic. Het idee was om de in de meivakantie dit projectje uit te voeren, echter het plastic liet op zich wachten. Vorige week werd het pas geleverd (ik begon toch echt aan mezelf te twijfelen of ik het wel vooraf betaald had), en was ik dus toch nog dolgelukkig. Vorige week vrijdag ben ik meteen aan de slag gegaan, en kreeg het vitrinekastje meteen een goede schoonmaakbeurt (was ook wel nodig). Hierboven zie je het resultaat, ik moet eerlijk zeggen dat ik het toch wel erg rose vind, en met de lichten aan riekt het naar een "bijzondere" soort van Kitsch. Dus of het een blijvertje is ....., ik weet het niet. Nu moet ook de fruitbak een ander kleurtje krijgen, vind ik, en moet er ook nog een bijzondere schildering komen op de lange witte muur links. Projecten voor de zomer, denk ik zo.

5 opmerkingen:

  1. Dat is leuk geworden !! En ik ben gek op kitsch :-) en roze ;-) Die fruitbak vind ik ook erg leuk trouwens !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, die vrolijke kleurtjes allemaal.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke gezellige blog heb jij zeg, wat een mooie collage een paar posten terug prachtig.

    Nog een fijne avond, gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooh! Ik vind het heel erg leuk. Ik krijg mijn vriend nooit zo ver dat er paars of roze in mijn woonkamer/keuken komt. Gelukkig ben ik op dit moment met geel ook heel blij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hey wat een leuk idee! En het ziet er erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen

¾