zaterdag 8 mei 2010

hieperdepiep B e r b e r is 1 jaar!


5 opmerkingen:

  1. Hoera !! 1 Jaar !! Gefeliciteerd :-) En wat fijn dat alles goed is met B e r b e r !! Wat een super begin van een 1e verjaardag .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik smelt bij je collage...*zucht*
    Van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van jullie meisje. Hieperdepiep HOERA!! Een hele fijne dag, geniet ze!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, al die fotootjes! En uiteraard van harte met de kleine dame.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Liene,
    Ik volg al een tijdje jou blogs zonder te reageren. Zie ik vanmorgen dat jij bij mij een reactie hebt achter gelaten. Dan ga ik haar nog even feliciteren met Berber haar verjaardag. 1 jaar alweer, van harte! Rev wordt over anderhalve week 1, heb je nog tips?
    Fijne moederdag vandaag! Groetjes Nicolle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke meid is het, wil haar zo graag een keertje ECHT zien (voordat ze 18 is...) Hopelijk was het een superdag gisteren!! X Joze

    BeantwoordenVerwijderen

¾