dinsdag 4 mei 2010

genoeg aan zon, zee en zand

Van zon, zee en zand word ik zo blij, ik durf zelfs te zeggen dat ik van zon, zee en zand kan leven en heb ik afgezien van mijn grote liefde, mijn bloedjes, famillie en vrienden eigenlijk helemaal niets anders nodig. Met zon, zee en zand ben ik helemaal in mijn element! Zwemmen en spelen in de branding, liggen op het zand met een warme zon brandend op je rug, duiken in de golven, of op zoek naar schelpen, ik word daar echt heel erg blij van. Vaak denk ik dat ik toch echt naar een ander klimaat moet verhuizen omdat ik gemaakt ben voor een warm klimaat. In de zomer ben ik zoveel meer mezelf, doe ik veel meer, en heb ik het gevoel dat ik meer leef. Ik heb nog wat oude foto's van mij en mijn elementen, echter deze foto's liggen opgeborgen in dozen waar ik nu even niet bij kan, dus die laat ik een ander keertje nog wel zien. Rest mij dus een filmpje van een andere favoriet, n.l. Jack Johnson in een voor mij paradijselijke omgeving, waar ik zelf ooit ook ben geweest toen ik aupair van mijn achternichtjes was. Oh ja, vanaf een seconde of 35 begint voor mij "het ultieme geluk" helemaal!


4 opmerkingen:

  1. Waar is dit dan?
    Ik ben ook gek op de zee. En niet eens op het zwemmen er in of een drukke zomerdag, maar juist de uitgestrektheid, de wind, het geluid van de meeuwen, de geur, de vrijheid (het gevoel van vrijheid) en lekker wandelen langs de kust. Alleen met kinderen blijft het inderdaad vaak bij het zitten op een kleed of handdoek, zandkastelen bouwen en golfjes springen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk clipje...ik wil ook zon, zee en strand!!
    Hij doet mij trouwens wel aan een bepaalde voetballer denken..
    Ben benieuwd wanneer we jouw foto`s kunnen bewonderen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kom ook graag op het strand (woon vlakbij de kust) maar dan wel bij voorkeur buiten het seizoen... houd niet zo van mensenmassa's, vandaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Mellody: dit is op Hawaii, het eiland Oahu. Ik ben ook doel op de uitgestrektheid van het strand. Daarom ga ik ook graag naar Schiermonnikoog, daar kan je nog uren over het strand dwalen zonder bijna iemand tegen te komen.

    @Nanna, nog even geduld. We moeten eerst het één en ander op zolder op orde hebben, maar ze zullen komen. Van voetballers weet ik niet zo veel ...

    @Judith: hier idem dito, een overvol strand op een warme dag is ook niet mijn ultieme plek!

    BeantwoordenVerwijderen

¾