zondag 16 mei 2010

Love it!

Met de komst van B e r b e r pasten we ook niet meer met zijn allen in de auto. Gelukkig vonden we, toen B e r b e r vijf maanden oud was, een busje waar we met zijn allen in konden. We kozen voor een bus omdat we op deze manier makkelijker weekendjes weg kunnen. We hoeven alleen maar de kampeerspullen en fietsen achterin te gooien, en weg zijn we. Dus geen gepas en gemeet meer en ook niet alles uit- en in elkaar zetten om ruimte te winnen. Fantastisch! Nu hadden we van de winter al van onze bus geprofiteerd toen we voor een weekendje weg gewoon het ledikant van B e r b e r achterin de bus parkeerde (opgemaakt en wel). En daarna volgde nog wat meer HOEZÉ momenten. Maar vandaag hadden we dus weer een "nieuwe" te pakken. Om de vakantie leuk af te sluiten besloten we te gaan fietsen op de Posbank. Nou dat was dus zo gezegd en zo gedaan. Fietsen achterin (vier in het totaal) en een fietskar (die dan wel ingeklapt was ...) en instappen maar. Helaas ben ik vergeten juist hiervan een foto te maken. Wel maakten we in drie uur tijd 122 foto's! Hieronder de mooiste naast elkaar. Vooraf maakte ik me een beetje zorgen of de jongens de heuvels wel op zouden kunnen, maar daar hadden ze totaal geen moeite mee. Ik was degene die telkens achteraan fietste en waarop de heren moesten wachten. Kortom, wij hadden een topdag!

7 opmerkingen:

  1. Ideaal zo'n bus, ik zou ook niet meer zonder kunnen :-) En een heerlijke dag zo te zien !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt inderdaad superhandig zo'n busje! Dan hoef je ook niet te frunniken met zo'n fietsenrek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Handig zo'n busje! Wij passen met 3 kinderen nog wel in onze grote auto, maar niet meer in mijn Clio. Maareh... voor vakanties zou zo'n busje voor ons ook wel wat zijn geloof ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wanneer onze auto vervangen wordt, wordt het zeker ook een busje, ideaal. Wat hebben jullie er een heerlijke dag van gemaakt. Leuk die gezinsuitjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's ook. Die dennebomen met hun grote dikke takken en dan de kinderen erin, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

¾