zondag 23 mei 2010

schijn bedriegt - #durfteplaatsen


Niets is wat het lijkt wat het is... ik ben niet zwanger, maar op bovenstaande foto lijk ik wel, weet niet hoeveel maanden zwanger! Natuurlijk heb ik de pose wel wat aangezet, maar ik kan er niet omheen dat ik een enorme buik heb. Helaas heb ik geen geldig excuus, ik snoep gewoon teveel, voornamelijk stroopwafels! Ook valt een dergelijke buik niet toe te schrijven aan een zogenaamde "opgezettte menstruatie buik". Alhoewel ik afgelopen zaterdag pas weer sinds mei vorig jaar, ongesteld ben geworden. Dus, ik maak me mezelf nog maar even wijs dat 10 uitgestelde menstruaties toch echt wel zo'n dikke buik kunnen veroorzaken, toch?

13 opmerkingen:

  1. Hihi... Dapper, en zeer herkenbaar! Zelfs na al maanden lijnen kan ik er zonder moeite 5 maandan zwanger uitzien! Komt wel weer goed, maar ja, die stroopwafels hè?...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja komt gewoon van je menstruatie hoor ;-) Dapper hoor, dat je de foto durft te plaatsen !! Ik moet ook hoognodig eens aan de slag, ik begin elke keer vol goede moed maar......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha dat doe ik ook wel eens voor de spiegel. Zeker als je een beetje je buik uitzet, kan het aardig opbollen. Tja... ik herken het gevecht hoor (tegen de stroopwafels). Ik ben nu al een poosje gestopt met snoepen en val wel iets af (heel weinig). Maar die buik, die blijft.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind het wel gedurft om jezelf zo op de foto te zetten.
    Ben zelf op vakantie geweest en dan weet je het wel he.
    Nu dus weer even gezond eten, en dan is het gelukkig weer opgelost.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig ik heb echt nog geen 5 minuten geleden een stroopwafel gegeten... En ik vind ze niet eens heel lekker. Ook ik zie er nog geregeld zwanger uit. En of het helemaal goed komt met zo'n buik, als je aanleg hebt voor dik worden en een aantal zwangerschappen achter de rug hebt lijkt het mij erg lastig! Maar!!! ik doe mijn best... meestal!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niet al te streng voor jezelf zijn! 4 kinderen verder en je drinkt geen druppel alcohol dus beetje snoepen mag best vind ik; volgende pose eens je buik flink inhouden, spot the difference!!!!!!! X Joze

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je in ieder geval stoer dat je er zov oor uit durft te komen. Ik verberg mijn buik al jaren in enorme tenten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben zo blij met deze foto.... Ha ha ha..., woon je in de buurt? Kunnen we samen op stap zonder te denken dat de ander zo slank is en wel zal denken dat jij (ik) dik ben. (Ik wordt omringd met slanke dennen in de familie)
    Ik heb ook een puddingbuik. Ook vier keer uitgerekt , houd van snoepen, kan niet lijnen, sport niet. Eigenlijk wil ik er wel wat aan gaan doen, maar dieet is niks voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stoer hoor, dat je dit doet. Ik plaatste ooit een foto van mijn blote (en niet zwangere) buik. dat was ook best dapper vond ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind je ook heel stoer! Hier net zo`n verhaal. En vier kinderen dragen en geboren laten worden doet je figuur ook geen goed, hè...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi, dank voor je bijdrage ik ga het zo plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Herkenbaar hoor.
    Als ik flink uitadem, ziet mijn buik er ook zo uit. Ik heb verder een normaal postuur en geen overgewicht. Bij mij komt het door twee zwangerschappen binnen anderhalf jaar op een leeftijd dat mijn buik niet meer zo elastisch is. Kan me voorstellen dat het na vier kinderen helemaal huilen met de pet op kan zijn...

    BeantwoordenVerwijderen

¾