maandag 21 juni 2010

even weer héél klein ...


O d o heeft best wel snel bloedneuzen. En als ie er dan één heeft, dan is het meteen ook een hele erge. Het bloed gutst er dan echt uit. Zo ook vorige week. O d o viel een beetje ongelukkig en ik hoorde de jongens roepen "iiéék O d o heeft een bloedneus!". Dus snel een koud en rood washandje (zodat hij zelf niet zo schrikt van al het bloed) op zijn neus en toen tegen me aangehouden. Na een tijdje wilde ik het washandje weghalen, maar dat mocht nog niet van O d o. Terwijl ik het washandje voor zijn neus (en gedeeltelijk voor zijn ogen) hield zag ik hem langzaam wegglijden in een diepe slaap. Ik vroeg aan de oudste of hij een rode handdoek van boven wilde halen en deze op de bank wilde leggen. Dat deed B e n j a m i n erg lief en zo kon ik O d o op de bank leggen. Meteen kroop hij in de vertrouwde "foetushouding", en was hij weer heel even heel klein, terwijl hij in augustus toch al 3 jaar wordt. Grappig, hoe die houding er nog steeds in zit.

5 opmerkingen:

  1. Wat een onwijs lieve foto!! Wel sneu van die bloedneuzen zeg, hier heeft er ook eentje zoveel last van hij vind het zo vervelend steeds. Hopelijk groeit hij er gauw overheen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stiekum zou ik ze allemaal zo klein willen houden! S viel vanohtend bij ons nog even in slaap en z'n koppie was echt om op te eten! X Joze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief :) Zo veilig zo vertrouwd lekker bij mama in slaap vallen.

    BeantwoordenVerwijderen

¾