dinsdag 1 juni 2010

nog wat foto's van zijn feestje ...

Eigenlijk wilde ik hier voor de afwisseling eens wat anders dan een collage plaatsen, en dus ging ik in Picasa aan de slag met het maken van een diavoorstelling. Echter, het lukt me niet om het bestandje te plaatsen. Balen balen balen, dus ik ga jullie dan toch maar weer vervelen met nog een collage (sorry ... saai). Ik probeer het een ander keertje nog een keer en dan zal en moet het wel lukken. In ieder geval had B e n j a m i n een zeer geslaagde verjaardag, mede dankzij de hele mooie en overheerlijke taart van Yvette besteld via Fietjes Feesttaart.


Het trakteren op school was jammer genoeg niet zo'n groot succes. Terwijl ze voor B. aan het zingen waren begon er een jongetje over te geven, met als reactie dat een ander jongetje mee ging doen. Gelukkig, lag het niet aan de traktaties omdat die nog niet uitgedeeld waren. Zijn juf zei echter dat B. wel verdrietig was en zo nu en dan een trillip had. Erg sneu voor B e n j a m i n en erg vervelend voor de juf (die trouwens hier bij ons op het hofje woont, maar dat terzijde). Gelukkig hebben ze het 's middags nog eens dunnetjes over gedaan!

8 opmerkingen:

  1. Ik vind collages ook mooi hoor! Wel sneu van dat overgeven inderdaad. Gelukkig konden ze het overdoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooo Mario!!! Hier wordt er een jaloers (eentje van 7, niet ik hoor..)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie traktaties! En wat sneu voor B dat dat gebeurde. Fijn dat ze het 's middags nog eens hebben overgedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's. Echt jammer van dat tracteren zeg. Daar verheugen ze zich zo op!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie taart !! En wat sneu dat het trakteren zo in het water viel...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vond de tractatie cakejes trouwens ook heel leuk!! Echt genieten om op je foto's de kindjes zo lekker te zien smullen van de taart! Thanx voor de reclame... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's (en collages zijn NIET saai). Wat heeft Benjamin trouwens aan z'n pjbroek hangen??
    X Joze

    BeantwoordenVerwijderen

¾