vrijdag 16 juli 2010

columbolifant....


Eind juni kregen we het Columbolifantje op bezoek. Columbolifant staat aan het begin van een hele lange reis om de wereld. Zijn eerste stop op deze reis was E l s t. Twee weken is hij bij ons geweest en hebben we een hele leuke tijd met hem gehad. Toen moest hij jammer genoeg alweer gaan en hebben we hem op de post gezet naar zijn volgende bestemming. Wil je lezen wat ie zoal bij ons heeft meegemaakt? Klik dan hier voor de website van Columbolifant, waar zijn reisverhalen worden verzameld.

7 opmerkingen:

  1. Het is net een flip de logeerbeer. Ik ben benieuwd waar hij nog meer zal logeren... zou hij nog op vakantie gaan dit jaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, dit vind ik wel heel erg leuk. Ik ken het idee van de boeken (hoeheetdatookalweer) die ergens te vondeling worden gelegd. Maar ik heb nu eenmaal een zwak voor pluche beestjes én internet, en .. nouja. Leuk!! Hopelijk komt hij nog bij veel mensen en maakt hij veel mee (en overkomt hem niets naars...)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat grappig! Beter dan die mottige Flip!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg! Hopelijk maakt Columbolifant veel leuke dingen mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi hi, ik heb vandaag het verslag van Columbolifants 2e bestemming gekregen (Dat was inderdaad een verrassing!). Ik zal het morgen op de site plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen

¾