maandag 5 juli 2010

oog in oog...


Vorige week, toen ik heel even op de bank lag, met mijn ogen dicht, voelde ik opeens een hoofdje over mijn voorhoofd komen. Ik opende mijn ogen en zag dat B e r b e r mij een kusje kwam geven, zoals éénjarigen dat doen. Met de mond open en de tong half naar buiten. Haar mond bleef nog even op mijn neus/wang rusten, ik zocht haar ogen, ik vond haar linkeroog, en op nog geen centimeter afstand keek mijn rechteroog zo, in de diepe poel van haar éénjarige oog. Mooi is dat, hè?!

P.S. betreffende oog is ook echt van B e r b e r, en dat vage poppetje, dat ben ik...

9 opmerkingen:

  1. En het blijven stiekem toch de lekkerste kussen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, heel lief, ik zie het helemaal voor me.
    Die kleine dikke armpjes om je nek voelen ook altijd zo lekker...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk he, die oprechte liefde van een kind.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk he, die oprechte liefde van een kind.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kunt er bijna in zwemmen, heerlijk die zoenen en wat een prachtige foto! X Joze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier zijn we ook gek op dit soort kusjes. Al moet ik bekennen dat andere mensen wel eens gruwelen als Rev ze wil kussen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heerlijk, en goed om het een keer op te schrijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig, lief. En mooie foto ook! Saxa

    BeantwoordenVerwijderen

¾