zondag 1 augustus 2010

even een break...


Vorige week waren we nog hier..., nu zijn we sinds vrijdagavond voor een korte pauze thuis omdat B e r b e r ziek is. De gevreesde buikloop heeft bij haar toegeslagen. Vrijdagmiddag is het begonnen en nog steeds is ze niet opgeknapt. Vannacht nog de huisartsenpost gebeld omdat we bang voor uitdroging waren/zijn. Tot mijn verbazing hoefde we niet langs te komen maar mochten we zo'n 20 km van huis naar de apotheek voor domperidon zetpillen. Gelukkig heeft ze sinds vannacht niet meer overgegeven, maar ze is nog steeds erg ellendig. Ligt het liefst op de koude vloer met haar gezichtje, zo zielig ....


9 opmerkingen:

  1. Bah, wat naar. Hoop dat jullie kleine meid snel opknapt! Heel veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, meisje toch! En ze is net te groot om zich er echt aan over te geven (grappige woordspeling gezien het onderwerp)en te klein om te begrijpen wat op dit moment belangrijk is. Heel veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte...vervelend als zo'n kleintje zo ziek is. Helpt dat domperidon?
    Als ze weer is opgeknapt gaan jullie weer weg? Tenminste, dat maak ik op uit je blog. Ziet er in ieder geval heerlijk uit op die foto; 'k ben gek op de zee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat naar zeg. Ik hoop dat de kleine dame snel weer opknapt en jullie weer snel terug naar de vakantie kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He getver! Arme B. en arme mama... Hopelijk knapt zij snel op en heb jij er niet teveel last van! (ik had ook zo'n akkefietje op vakantie)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach arm meiske, hopelijk knapt ze gauw weer op !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zielig...kon je het maar van haar overnemen hè? Gaan jullie weer terug zodra ze beter is? Veel plezier met het tweede deel van de vakantie dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog! Wat een snoesjes van kinderen heb je. Veel beterschap voor je kleine meisje, zieke kindjes hebben is zo naar!

    Onze vloer is inderdaad zelf gelakt. Het is oorspronkelijk een witgewassen eiken vloer, maar dat was ik heel snel beu. Toen dus maar wit gelakt. ;)
    Volgens mij heb jij ook een heel leuk huis zag ik net al, dus ik ga gauw even verder lezen op je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat sneu! Daar word je ook helemaal slap van. Goed dat jullie haar zo goed in de gaten houden i.v.m. uitdrogen.

    BeantwoordenVerwijderen

¾