zondag 15 augustus 2010

vakantie 2010


We zijn alweer een weekje thuis, en hier dan eindelijk een greepje uit onze vakantiefoto's. Ondanks dat,

B e r b e r 5 dagen ziek is geweest,
we 4 dagen in en uitgepakt hebben,
we 1 echte regendag hebben gehad,

hebben we welgeteld toch 6 hele mooie vakantiedagen gehad! Eigenlijk voelt het alsof we veel meer mooie dagen hebben gehad, maar dat komt omdat het op de in- en uitpakdagen ook mooi weer was. Daarnaast is een van ons, op de dagen dat we thuis waren en B e r b e r ziek was, er met de jongens op uit getrokken. Bestemmingen waren overigens: Vrouwenpolder (Walcheren) en St. Maartenszee (Noord-Holland).

5 opmerkingen:

  1. Zo te zien hebben jullie je uitstekend vermaakt !! Bevalt het jullie met zijn allen in een tent?? Ik denk erover om de vouwwagen te vervangen voor een tent namelijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was al benieuwd hoe jullie het gedaan hadden..., maar al met al toch een goede vakantie gehad. Fijn!
    Berber is ook weer helemaal beter begrijp ik?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het ziet er (toch) heerlijk uit! Welkom thuis! En wat wordt B. opeens een grote meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Huizesteen: Onze tent heeft 2 binnententen. De jongens liggen in de ene binnentent en wij met dochter in de andere. Volgend jaar gaat er klein tentje mee zodat de oudste 2 in hun eigen tent kunnen! Ze hebben daarmee ook hun eigen domein. Ja, en verder vinden wij kamperen met een tent wel ideaal, maar ja ik weet niet hoe kamperen met een vouwwagen is. Onze tent is trouwens best wel bewerkelijk om op te zetten vanwege de vele haringen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. welkom thuis en fijn dat jullie het goed hebben gehad :) ik kwam om even antwoord te geven op je vraag bij mijn blog maar heb eerst heeeeeel lang zitten lezen hier! haha, leuke blog heb je. maar inderdaad passen de kussensetjes ook op de tripp trapp met "ouderwetse" houten beugelset. ik heb die zelf ook.

    BeantwoordenVerwijderen

¾