donderdag 19 augustus 2010

Zomer ABC

6 opmerkingen:

  1. Via Willy (Gekakel) kom ik op je blog. Mooi!
    Ben erg onder de indruk van je stuk over twijfel, eerlijk geschreven net als de link van Willy. Kan ik me niet aanmelden als volger bij jou trouwens?

    Sterkte met je twijfels en keuzes, kruispunten en 7-sprongen...ik ken het gevoel, bij mij is het meer een rotonde en ja, soms moet je een rotonde twee keer nemen om te weten welke afslag je moet hebben...

    Groet Roelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig zomer ABC! Ik ben benieuwd hoe je die in elkaar hebt 'geknutseld', kun je een tipje van de sluier oplichten? De link waar Roelien het over heeft, vind je op m;n bericht van vandaag, een echte leestip!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Roelien: jouw blog ken ik ook! Weleens een berichtje achtergelaten op het logje "de Beuk".

    @Gekakel: Tipje: Photoshop en een tekenprogramma! Ik had 'm al gelezen, inderdaad zeer de moeite waard! De recente logjes van jouw en Roelien vallen trouwens vallen als puzzelstukjes op zijn plaats (bij mij dan)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er leuk uit.
    Af en toe zo'n lief koppie er tussen.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat heb je dat mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De M is mijn favoriet! Leuk gedaan!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

¾