donderdag 2 september 2010

blogpauze...

ik
houd
een
blog
pauze
om
persoonlijke
redenen

10 opmerkingen:

  1. Ik hoop van harte dat het niets met je schoonmoeder te maken heeft. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sterkte! we zien je gelukkig nog wel op Twitter...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @allemaal: Bedankt! Met m'n schoonmoeder d'r gezondheid ging het inderdaad even niet zo lekker, maar haar situatie is nu gelukkig zo goed als stabiel. Misschien heb ik hierdoor wel sneller besloten het bloggen even te laten rusten zodat er wat meer rust komt voor het maken van de juiste beslissingen en uitzetten van nieuwe paden... Maar ik kom zeker terug hoor!
    Liefs, n i c o liene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Liene, via deze wegwil ik je óók nog even bedanken voor het GMKpakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed dat je voelt dat je even een pauze moet inlassen!! X joze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedzo! Sterkte en tot ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heee ik dacht ik kom hier weer eens lezen, heb je net een pauze...Sterkte en succes met wat je doet, tot gauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik lag heel erg achter met lezen en nu zie ik dat je een blogpauze hebt ingelast. Doe ik ook wel eens, is alleen maar gezond ;-)
    Sterkte met al je overwegingen, ik zie je wel weer verschijnen in mijn rss-feed.

    BeantwoordenVerwijderen

¾