zaterdag 11 september 2010

en daar was ik alweer...

Nou dat heb ik lang volgehouden. Negen dagen. Volgens mij hebben er wel vaker negen dagen tussen mijn berichten gezeten, nou ja .... In iedergeval merkte ik de afgelopen week steeds vaker dat ik dingen toch wil delen en/of voor het nageslacht wil vastleggen. De ommezwaai die ik wil maken is er natuurlijk in die negen dagen nog niet van gekomen, en zoiets valt natuurlijk ook niet in weken/maanden te forceren. En aangezien ik het niet kan volhouden om weken, maanden niet te bloggen, ga ik gewoon lekker door. Ik hoop dat mijn berichten een weerspiegeling zullen zijn van de ommezwaai die ik hoop in de komende maanden te gaan maken....

5 opmerkingen:

  1. Nou fijn dat je er weer bent hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug! Gewoon doen waar je je goed bij voelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar je maakt het wel spannend, dus nu moet je toch af en toe de tijd blijven nemen om ons bij te praten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Doe gewoon wat voor jou goed voelt. Wij lopen niet weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn weer van je te lezen. Elk huisje heeft zijn kruisje.... Het is fijn dat je af en toe leest dat ook anderen "last" hebben van dat kruisje!

    BeantwoordenVerwijderen

¾