zondag 19 september 2010

en toen was mijn nieuwe werkplek bijna klaar ...



B. was zaterdagavond goed bezig op zolder. Het laminaat ligt nu. Er moet nog wel wat geschilderd worden (zie beige deur naar B e n j a m i n zijn kamer) en de plinten ontbreken nog, maar mijn werkplek is dus zo goed als klaar. Omdat er toch nog gezaagd gaat worden (n.l. op L u c zijn toekomstige kamer, van waar ik de foto heb gemaakt), heb ik besloten mijn computer nog niet naar zolder te verhuizen. Vooralsnog werk ik dus in de woonkamer (= niet ideaal). Zodra mijn werkplek helemaal is ingericht, zal ik "voor'', "tijdens" en "na" foto's laten zien..., altijd leuk toch ;-)

7 opmerkingen:

  1. Ik ben gek op foto's! Ik ben eigenlijk ook heel erg benieuwd waar jij je op deze werkplek mee bezig gaat houden. Ik ben juf en iedereen weet wat daarbij hoort, maar wat doe jij eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, hoor, altijd leuk, foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Nicolle - misschien dat ik binnenkort een logje ga wijden aan mijn werk, maar ik ben er nog niet helemaal uit of ik dat nu liever wel of niet prive houd. Ik vind het eigenlijk ook wel fijn om werk en prive gescheiden te houden! Je merkt het vanzelf wel .... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je maakt het wel spannend...
    Werk en prive moet inderdaad gescheiden blijven. Ik schrijf ook eigenlijk nooit over mijn belevenissen op school, terwijl er genoeg gebeurt om over te schrijven.
    Mijn vorige reactie was meer interesse dan nieuwsgierigheid, maar houd het gerust prive als dat beter voelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er strak uit! Mooi hoor!
    Ben benieuwd naar de ingerichte werkplek...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er strak uit, vloertje is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

¾