woensdag 1 september 2010

gisteren was het een rare dag...


Het was een rare dag gisteren. Gisteren was O d o echt jarig, maar we hadden het afgelopen zaterdag al gevierd. Hij ging ook naar het kinderdagverblijf en heeft daar zijn verjaardag gevierd. Gelukkig voelde hij zich nog wel echt jarig! Bij thuiskomst lagen er nog wat cadeautjes voor hem die met de post meegekomen waren. Maar het was dus een rare dag. Vandaag werd B. zijn moeder namelijk geopereerd. Een hartoperatie, een reparatie aan 1 van de kleppen. In eerste instantie zou het een openhartoperatie worden, maar gelukkig bleek later dat het toch via openingen in de zijkant van de borstkast kon. Dus toch nog een paar uur onder het mes, alles was goed gegaan. Echter, eenmaal uit de operatiekamer bleef de wond bloeden. Er bleef teveel bloed uit de drain komen. Dus na 4 uur hebben ze besloten dat ze wederom de operatietafel op moest. Daar hebben ze 2 uur lopen zoeken waar het nu precies lekte, maar ze konden de bron niet vinden. Op dit moment houden ze haar nog steeds slapende, maar ze is de nacht goed doorgekomen. Tja, en dan was het ook nog gewoon een werkdag voor mij, maar ik kon mijn gedachten er niet helemaal bijhouden. Mijn gedachten dwaalden af naar drie jaar geleden toen O d o geboren werd, ik probeerde nog allerlei details te herinneren, ter vergeefs natuurlijk. Was in mijn hoofd ook met mijn schoonmoeder bezig. En tot slot waren B. en ik gisteren ook nog eens 9 jaar geleden. Tja, en dan vind ik het een beetje moeilijk dat ik thuis aan het werk ben terwijl er eigenlijk zoveel bijzondere momenten te vieren zijn of om bij stil te staan. Toen manlief uit het ziekenhuis kwam kreeg ik een hele mooie bos zonnebloemen van hem. Lief! Bovenstaande foto is van de driejarige toen we 's avonds naar bed gingen. Nog een beetje stoeien en spelen rondom en in het bed. Zo mooi, dat gelukkig nog "peuterige" lichaampje in de avondzon. 31 Augustus is voor ons dus een hele speciale dag!


7 opmerkingen:

  1. Tjonge, wat een samenloop van 'bijzondere' dingen. Gefeliciteerd met je kleine grote mannetje en met je grootste kerel!

    Voor je schoonmoeder van harte (letterlijk en figuurlijk ;-) ) beterschap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een dag met van alles aan je hoofd dus, verjaardag, huwelijksdag en je schoonmoeders operatie. Ik hoop dat je schoonmoeder spoedig weer opknapt en goed hersteld van deze operatie.

    Gr. Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap voor je schonnmoeder !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte Gefeliciteerd en van Harte Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met O d o en met jullie negen jaar! Gisteren hier ook een jarige job die zich niet echt jarig voelde omdat we het zondag al vierden en ze gisteren de eerste dag van de kindervakantiedagen had.
    Sterkte met je schoonmoeder. Ik hoop dat ze snel weer opknapt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zorgen en blijdschap lopen door elkaar heen. Ik hoop op goed nieuws over je schoonmoeder. En jullie nog heel veel jaren samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daar gebeurd veel!
    Gefeliciteerd met jullie negen jaar en met jullie jarige job, al is dat net een paar dagen te laat.

    En beterschap voor schoonmoeder! Ziet het er ondertussen al iets beter uit?

    BeantwoordenVerwijderen

¾