woensdag 15 september 2010

happiness....




Ik kwam deze twee posters op het Internet tegen, ik weet alleen niet meer waar .... excuses. De eerste is volgens mij wel een bekende poster, maar ik vond ze gewoon treffend en de tweede ook erg grappig, dus vandaar dat ik ze toch maar even laat zien!

Naschrift zondag 19 september: Ik weet inmiddels ook weer waar bovenstaande poster vandaan komt. Ik had de poster gezien bij Zilverblauw, en komt blijkbaar hier vandaan. In het vervolg blijkbaar nog iets beter de bronnen bewaren bij het downloaden van inspirerende plaatjes. Nu het tweede plaatje nog.... als je het weet, laat je het mij dan weten?

4 opmerkingen:

  1. Ik vind de onderste erg verstandig. Al ben ik het niet eens met dat 'trouwen stukje'.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, fantastisch. Vooral die onderste!
    I'ts so true...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha ha, die onderste is wel grappig en zo waar. Alhoewel maar een maand gelukkig wanneer je trouwt?

    BeantwoordenVerwijderen

¾