woensdag 20 oktober 2010

aardje naar zijn vaartje ...

, ben ik

Maar dan eigenlijk niet naar zijn vaartje maar naar zijn mamaatje. Zoon heeft wat met kaarten en plattegronden en tekent ze dan nog het liefst zelf. Ja, en dan lijkt ie op mij, want dat is namelijk mijn beroep, oeps heb ik het toch stiekem verklapt ... Bovenstaande tekening is mooi hè, het is niet de aarde maar natuurlijk B e n j a m i n wereld! Het mannetje zelf staat er wel wat sipjes bij, ik zal eens vragen aan de kunstenaar wat daar nu precies aan de hand is ... ;-)

12 opmerkingen:

  1. Mooi getekend! Ik kijk zelf ook erg uit naar de tijd dat mijn dochters echt kunnen tekenen/schilderen. Het blijft nu nog bij wat expressief gekras en geklieder van de oudste, maar dat is ook al heel leuk.
    En wat een interessant beroep heb jij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, Benjamin, wat kan jij goed tekenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij zitten er nog een heleboel interessante aspecten in die B e n j a m i n aarde verwerkt. Daar kan hij je vast nog veel meer over vertellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een hele mooie aardbol! Leuk he, als je je eigen talenten terugziet in je kind!

    Groetjes Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, mooi getekend! Mooie kleuren en vooral... het leeft!
    En wat betreft dat verklappen? Dit is volgens mij slechts een tipje van de sluier...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgens mij wist ik het al van je beroep. Moet toch ergens een heel eind naar onderen staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Naschrift 23-10-2010: Gisteren had ik hier al een naschrift geschreven, toen dit langzame bejaarde computertje bedacht dat Explorer maar even pauze moest nemen. En dus werd mijn naschrift niet geplaatst. Ik baal daar zo van, want mijn eigen computer is nog steeds niet terug van de reparatie en ik wil "gewoon" lekker snel werken ... Maar ja, dat lukt dus nog even niet. Nu even het naschrift op deze tekening. Ik heb dus maar even nagevraagd naar dat mannetje, en dat mannetje blijkt dus de maan te zijn die donker licht naar de aarde schijnt. Verder zijn er vanaf B. aarde verschillende planeten bereikbaar, zoals een speelplaneet, een sterren planeet, een mini planeet en een kleurplaneet. Ook kan je via de regenboog naar een andere wereld gaan maar daar heb je dan wel een sleutel voor nodig die je naast de maan kan gaan halen.... Kortom, zoonlief zit helemaal in zijn eigen "game" wereld ....

    @Karien, inderdaad ik heb ooit eens eerder over mijn beroep gelogd, maar heb dat berichtje volgens mij bij het overzetten van mijn blog hierheen verwijderd omdat ik het toch wat te persoonlijk vond, toen ... Goed geheugen heb jij trouwens ....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @allemaal: dit is ongeveer de derde keer dat ik een naschrift probeer te plaatsen .... Bij navraag blijkt het poppetje een maan te zijn ;-) Om B. aarde draaien allemaal andere planeten waar je kan spelen. Er is ook regenboog die je naar een andere wereld kan brengen, maar dan moet je wel eerst de sleutel naast de maan ophalen.

    @Karien: inderdaad ik heb wel eens over mijn beroep gelogd, maar met de verhuizing van het blog naar blogspot heb ik het betreffende logje volgens mij verwijderd ...

    BeantwoordenVerwijderen

¾