vrijdag 22 oktober 2010

Deze week zag ik ... (6)



video


Echt op de valreep! Het experiment is niet helemaal gelukt zoals ik wilde. Maar je krijgt zo wel een beetje het idee wat ik in mijn hoofd had zitten. Ik moest roeien met de riemen die ik heb omdat ik niet de juiste software heb om filmpjes te bewerken. Kortom, filmpje is niet af (achtergrond niet goed weggegomd en ook het kastenwandje is opeens groen, zou natuurlijk ook subtieler groener moeten worden). Nou ja, het was een leuk idee, ben er lekker druk mee geweest en had het filmpje eigenlijk als animated GIF willen plaatsen, maar dat lukte in blogger dus niet ...

En dan toch ook nog maar gewoon ...


"Deze week zag ik..." is een initiatief van Daan en Roos,geinspireerd op Jill's "Today I Saw"

x

13 opmerkingen:

  1. Ik vind dat je dat erg leuk hebt gedaan hoor!! Gaaf (en knap, zou niet weten hoe je dat doet!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat knap gedaan! En zijn ze mooi geworden?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAt gaaf, ook dit blogje met filmpje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou ook niet weten hoe je zo'n filmpje moet maken, heel knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ok, jij weet DWZI naar ongekende hoogte te brengen ;-) Ik houd het gewoon bij tekenen en plakken, maar vind dit supers!
    Fijn weekend en geniet van je groene aanwinsten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een originele DWZI. Leuk gedaan joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihihi, wat ontzettend leuk gedaan zeg!
    Ben benieuwd naar je volgende DWZI project!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee en wat knap gemaakt!
    Veel plezier met je nieuwe kasten :-)

    BeantwoordenVerwijderen

¾