vrijdag 8 oktober 2010

deze week zag ik ... (4)



Het grappige egeltje zag ik op een tafel in de klas van oudste zoon liggen. De juf vertelde dat een leerling uit de klas het van zijn oma had geleerd en er eentje had gemaakt. Mocht bovenstaande niet duidelijk zijn (wat ik uiteraard helemaal begrijp) dan kan je hier lezen en zien hoe zo'n boekegel eruit ziet en hoe je uit een boek een egel kan vouwen. Fijn weekend! Mogen jullie raden wat wij dit weekend gaan doen ...

"Deze week zag ik..." is een initiatief van Daan en Roos,geinspireerd op Jill's "Today I Saw"


13 opmerkingen:

  1. wat leuk! ik ga ook eens een oud boek opzoeken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk leuk en nog eens leuk. Helemaal in de trend van de kinderboekenweek in combinatie met de herfst. Ik ga zorgen dat ik er voordat ik maandag weer begin met werken 1 klaar heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zal mooi staan bij onze herfstbomen! Zo wordt DWZI deze week een knutseleditie ;-)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beetje truttig misschien, maar een boek is beetje 'heilig' voor mij, om daar nou zo in te gaan vouwen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Fienke: Je kan het beste oude vergeelde pocket boeken gebruiken, deze hebben heel veel pagina's. Zelf vind ik het een goed 2e leven voor bijvoorbeeld inhoudelijk "slechte" pockets. Maar je hebt wel gelijk als je zegt dat boeken een beetje heilig zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een lieve egeletjes!!
    volgens mij kun je ook zo'n bouquet reeks gebruiken ervoor, krijg je romantische egeltjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eventjes snuffelen bij jou hoor! Wat een leuk idee die egeltjes zeg!
    Leuke blog ook!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn moeder heeft ook zo'n brieven-egeltje. Een heel erg leuk knutselidee voor een klas vol kinderen, voor moeder of vaderdag ofzo. Dat schoot mij tenminste te binnen bij het bewonderen. Zelf één maken is natuurlijk ook hartstikke leuk. Ja, heel leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O, nog even raden.... de zolder inrichten?!??

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk idee. Ze zien er erg vriendelijk uit :o)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee. Very herfst..

    BeantwoordenVerwijderen

¾