donderdag 14 oktober 2010

discodancing, als de kat van huis is ...

Toen manlief 3 weken geleden weg was, heb ik me best wel goed gered, en is hetgene waarvoor ik vreesde niet gebeurd. Eigenlijk verliep de dagelijkse gang van zaken zonder grote B. best wel soepel. Het is best wel fijn als jij degene bent die de touwtjes in handen heeft. Je hoeft met niemand rekening te houden, je eigen plan trekken en het huis bleek ook nog eens opgeruimder te blijven.... ;-)

Vast punt van de dag was de disco na het avondeten, en dan moet natuurlijk "Right said Fred" op. Niet helemaal verantwoord voor de kleine kinderoren maar wel lekker vrolijk. Vaak dans ik dan gewoon mee, draai rondjes en lig ook op de grond. Maar voor deze keer bekeek ik het geheel vanaf de bank terwijl ik gekapt werd door jongste zoon. Heerlijk dat gefrunnik aan het haar en vrolijke kindjes om naar te kijken.

Het filmpje is best wel lang, maar ik moet er gewoon erg om lachen. Er gebeurt veel, O d o loopt heen en weer van de kraan naar mijn haar om het het nat te maken, en kijkt nog eens diep in de camera. B e r b e r is druk bezig met een pop en L u c probeert de vloer leeg te houden om goede dance trucs uit te kunnen halen. Kortom, helemaal zoals het er hier normaal aan toe gaat en de kids helemaal zoals ze zijn ... mooi!


x

8 opmerkingen:

  1. Hihi het nog wel eens voordelen als de man van huis is ;-)
    Enig filmpje trouwens!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig filmpje. Soepele mannen heb je! Mooi om te zien hoe er gedanst wordt en hoe het zusje tussen door haar nodige aandacht vraagt/krijgt en hoe ze soms zomaar even geholpen wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk filmpje, heel gezellig sfeertje in huis en wat zijn die jongens allemaal lief voor hun kleine zusje. Kan mij voorstellen dat je daar erg van geniet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk filmpje! Wat een mooie kinderen heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo, lekker dynamisch filmpje!
    Leuk zo'n inkijkje in het gezinsleven. Kan me voorstellen dat je trots bent dat je het in je eentje hebt kunnen klaren. Daar heb ik (met slechts twee kinderen!) nog wel eens moeite mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Elk kindje met zijn/haar karakter, dat zie je hier ook op!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Met plezier gekeken. Filmpje kon me niet lang genoeg zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

¾