zaterdag 30 oktober 2010

och, waarom ook niet .... een giveaway ...

... want aanstaande woensdag 3 november, blog ik precies 1 jaar. Dus laat ik ook eens gek en wild doen en er een giveaway tegenaan gooien. Helaas niet van eigen hand... De drie matroushka poppetjes zijn ongeveer 10 cm hoog en je kan er natuurlijk vanalles meedoen, als sleutelhanger gebruiken, aan de rand van een schilderij hangen,als versiering aan een cadeautje, of bijvoorbeeld aan een tak, maar dat is aan jou!


Dus als je de matroushkapoppetjes heel graag wil hebben, laat dan hier een reactie achter. Je kan je aanmelden tot en met dinsdag 2 november, en dan trekken we woensdag 3 november de winnaar!

20 opmerkingen:

  1. Wat een verschikkelijk leuke actie :o)
    Leuke beeltenis van mijn gezinnetje met 3 meiden in huis Groetjes, Manja, Felicia en Katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je jubileum!!en wat een snoezig popje,leuk voor aan de kledingkast!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook al bijna een jaar aan het bloggen. Ik begon ook in november vorig jaar, de 21e. En ja, dan ook bij mij een give away...
    Deze is leuk, ik wil heel graag meedoen in de loting!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuk, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha, leuk zoiets! Ben ik altijd voor in, dus ik doe mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf.
    Ik wil graag mee doen.
    Ze zijn zo mooi gemaakt.
    Goed weekend gewenst.
    Uurtje extra.
    Groetjes, DEKA, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk, ik kom hier via de blog "zevendwergen". Wat een leuk blog is dit ook en al 1 jaar bijna, gefeliciteerd! Mag ik meedoen met de verloting?
    fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel graag - heb zelf net een Matroeschka give away achter de rug en mis 'r een beetje ;-)
    So count me in!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou, net terug van een kek feestje en een beetje teut, maar dit kan ik nog wel lezen. Dus ... ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind ze superleuk!! Ik doe mee hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe zeker mee.....ben fan van matroeschka's! Ik zal je leuke give-away op mijn site zetten....fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk, leuk, leuk!
    En natuurlijk wil ik wel meedoen.
    Toevallig is Liv op 1 dag na twee jaar ouder dan jou blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oja... Leuke nieuwe kop "zomaar een dag" weer, al vond ik de witte ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuk , 1 van mijn meiden wordt echt heel blij als ze deze liefjes ziet , ze zou er graag 1 onder haar kussen vinden denk ik , ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Alweer een jaar?! De tijd vliegt. Wat een mooie matroeschka's!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie blog heb jij!
    Ook leuk, jouw reactie op mijn blog.
    Ik ga je volgen.
    En natuurlijk wil ik graag meedoen met jouw give away.
    Dat kan nog net zie ik.
    De uitslag van mijn give away is ook 3 nov.
    Groetjes, DEKAKADO, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zelf zal ik er nog èèn bij moeten kopen en nog een minimatrouschka, ik heb
    4(!) dochters en èèn kleindochter, een heel leuk idee hoor! Groeten van Omarieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. leuk, zo op de valreep wil ik nog graag meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Echt op de valreep dat ik je leuke GiveAway tegen kom! Kwam via je berichtje over de Herfst kleuren en zag in mijn ooghoek je GiveAway!
    Ik doe mee ;-)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

¾