woensdag 6 oktober 2010

zij heeft 'm ...

Ik heb al eens eerder geschreven over mijn droom kledingkast. Een belangrijk aspect van mijn droomkast is dat deze kast alle kleren van alle gezinsleden bevat, zodat je bij het opruimen van de kleren niet naar de verschillende slaapkamers hoeft te lopen voor de respectievelijke commodes en kasten van de kinderen. En aangezien ik daar 's avonds pas aan toe kom, moet ik altijd geruisloos op mijn tenen in het donker kleding wegleggen. Met één kast voor allemaal heb je dat probleem dus niet meer, omdat die enorme kast gewoon op de overloop is gesitueerd...

Nu volg ik al ruim een jaar het weblog van MckMama van My Charming Kids, en zag vanavond tot mijn verbazing een logje over haar kledingkast. Raar is dat, dat je eigen hersenspinselen op een ander weblog waarheid ziet worden. Dus als je ook van 'over' organiseren houdt moet je echt even het desbetreffende logje lezen...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

¾