woensdag 24 november 2010

een kaartenvlaggetjeslijn ...

Nu de zolder bijna af is, mag ik me eindelijk met de inrichting ervan bezighouden. JIPPIE. Een tijdje geleden kwam ik in de rubriek "101lezerspost" van de "101Woonideeën", een vlaggetjeslijn tegen die van oude l.andk.aarten zijn gemaakt. Aangezien wij heel veel verouderde l.andk.aarten in huis hebben, en oudste altijd erg geïnteresseerd is in a.tlassen en zo, ben ik van plan een dergelijke vlaggetjesslinger te maken.


Moet ik nog wel even goed touw bestellen bij ZUUZ, en geschikte lijm kopen. Iemand toevallig een tip voor de ideale lijm voor dit soort creaties?


14 opmerkingen:

  1. Wow, wat een geweldig idee.
    Ik kan je helaas geen tip geven, ben zelf ook altijd op zoek naar de perfecte lijm

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem heel erg leuk! Iets om in gedachten te houden voor als Rev wat groter is.

    Ik bedenk opeens dat het ook leuk is om van ieder (vakantie)land waar je geweest bent een vlaggetje te maken en de lijn dan steeds langer te zien worden... Ach wie weet..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee zeg.
    Behangerslijm?
    Omdat het nogal grote oppervlakken zijn.
    Of anders spuitlijm.
    Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee zus, wellicht met de naaimachine?

    Groeten Van Sien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @zus: hé wat leuk! Goed idee, naaien kan ook. Stel dat ik ze ga naaien, het papier moet dan denk ik wel stevig zijn, toch?

    @Marleen: Spuitlijn, lijkt me inderdaad ook een goede optie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Had jij ook niet tijdens je trouwen kadootjes ingepakt met oude kaarten?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Ook het extra idee van Nicolle trouwens.
    Ik ben toevalligerwijs al een tijd van plan om zelf vlaggetjes te maken: onze oudste heeft destijds van een familielid een geboorteslinger gekregen (die we ophangen op haar verjaardag) maar de jongste niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee om zo oude kaarten te recyclen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oude kaarten zijn prachtig! En je idee om er een vlaggenlint van te maken super!!

    BeantwoordenVerwijderen

¾