zondag 28 november 2010

en profil ...

x
Voor het geboortekaartje van O d o in 2007,
maakte ik een "en profil" van zowel B e n j a m i n als L u c.


Zojuist kwam ik op zoek naar bepaalde bestanden,
de foto's tegen,
 die ik voor deze profielen heb gebruikt.

En man, wat vliegt de tijd ....


L u c hierboven was nog zo klein en onbevangen (2 jr en 7 mnd).


B. is trouwens sinds de zomer van 2007 (4 jr.),
niet zo heel veel meer veranderd.

Ik zie trouwens nu,
 dat ik een andere foto voor zijn profiel heb gebruikt,
maar dat gaat het nu niet om,
ik vind dat ze gewoon
bijzonder lieve koppies hebben.

10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige 'en profil' van beide jongens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schattig! En wat een leuk idee voor een geboortekaartje ook! En dat kleine plaatje met die silhouetten van dat hele gezin, zijn jullie dat ook echt? die vind ik ook zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel lieve koppies.
    En super origineel zo'n kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAUW! Ik zou willen dat ik het kon. Mooi ook als geboortekaartje, maar ook als schilderij zou hij het goed doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel lief! En wat een leuk idee voor een geboortekaartje :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb jij een Vipassana-retraite gedaan? Ik zag de Goenka-quote in je zijbalk..
    En wat een leuk kaartje met de jongens in profiel. Erg leuk bedacht van jou.
    Tenslotte goed nieuws: je won bij de weggeefactie. Stuur me je adres!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat en profil. Ga ik ook eens doen!

    BeantwoordenVerwijderen

¾