woensdag 17 november 2010

... ik kreeg een heel leuk pakketje.

x
En zo kreeg ik afgelopen maandag zomaar een
heel leuk pakketje door de brievenbus geschoven.

Een pakketje afkomstig van Ingthings,
had ik zowaar een heuse giveaway gewonnen.

Een heel lief pakketje met hele leuke dingetjes, kraanvogeltjes, ...

heel mooi sierband, een lief kaartje, ... 


het boek "wat zal ik eens doen",
garen en knopen die ik nu in overvloed heb, ....

 en in het boek vonden we nog een geknipt visje.

Erg leuk om zo'n leuk en met zorg samengesteld pakketje te ontvangen,
daar word je toch meteen helemaal blij van!
Nogmaals heel erg bedankt Ingrid voor je mooie giveaway.

3 opmerkingen:

  1. Ja, daar word je echt blij van! Met aandacht gemaakt.

    Leuk trouwens, de blaadjes rechts, alsof ze vallen.

    BeantwoordenVerwijderen

¾