dinsdag 23 november 2010

kinderluikje ...

De kamer van L u c op zolder is nu bijna af. Echt waar. Ik weet dat ik hier al meerdere malen heb vermeld dat de zolder bijna af is, maar nu is het moment ook daadwerkelijk bijna daar. Man heeft aangegeven dat hij nog 19 uur nodig heeft voor het vervolmaken van L u c zijn kamer.

Gisteravond heeft hij alvast 2 van de 19 uur ingelost door o.a. te werken aan het kinderluikje. Een kinderluikje? Ja, een soort van kattenluikje maar dan voor kinderen, maar dan zonder een klapdeurtje.


Een verbinding tussen de kamer van B e n j a m i n en L u c.


Een verbinding die al veelvuldig door O d o in gebruik is genomen.

Op de foto hierboven kijk je tegen het hoekstapelbed,
in de aangrenzende slaapkamer
van de oudste twee aan.


Ehm, er ligt behoorlijk wat bouwstof, maar ....
dit is het zicht vanuit de kamer van B e n j a m i n, vanonder het stapelbed.

Man en ik, zijn behoorlijk trots op ons zelfbedachte kinderluikje ...
leek ons gezellig voor de kinderen, apart, maar toch nog heel dicht bij elkaar.

Bijkomend voordeel is dat het luikje ook als vluchtroute bij brand kan dienen...

En dan ook nog even een plaatje van de knieschotten op L u c zijn kamer.



12 opmerkingen:

  1. Dat kinderluikje vind ik enorm leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt keten met die jongens! Hahahaha, wel erg leuk zeg!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha ha Dutch Apple; daar moest ik ook aan denken !
    Maar, stukje bij beetje wordt er steeds meer van die zolder van jullie onthuld en ik moet zeggen het lijkt mij een fantastische etage!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ik had het luikje als eens gezien, maar ik vind het nog steeds een erg leuke vondst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super, zo'n kinderluikje! Wij hadden in ons vorige huis een kinderluikje in de schutting, zodat Sarah en ons buurmeisje makkelijk naar elkaar toe konden. Ook erg leuk :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat grappig bedacht zo'n kinderluikje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wordt steeds nieuwsgieriger naar het eindresultaat. Dit is iig al erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er heel goed uit!
    En jullie doen dat allemaal zelf? Geweldig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Judith: Nee hoor, dat hebben we niet allemaal zelf gedaan. Man en ik hebben beiden twee linkerhanden op het gebied van klussen. Wij hebben heel veel hulp van familie en vrienden gehad! Voor de serieuze klussen als electriciteit, stucwerk, en loodgieterswerk hebben we professionals ingeschakeld. :-) Inmiddels heeft man na 2 jaar ploeteren op zolder één linkerhand voor nog een rechterhand ingeruild!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh, die zolder wordt prachtig, ik zou willen dat wij al zover waren... Helaas moet er bij ons nog veel meer gebeuren voordat Wolf er kan slapen.

    BeantwoordenVerwijderen

¾