zaterdag 13 november 2010

mijn moeder ...

Ik vind het wel een leuk idee om dit 200ste logje te wijden aan één van de creatieve uitspattingen van mijn moeder die over een kleine twee weken 76 jaar wordt. Mijn moeder heeft voor ieder kind een quilt gemaakt, zo ook voor jongste. De deken van de jongste wijkt wat af van de dekens die ze voor de jongens heeft gemaakt. De dekens van de jongens hebben allemaal vrolijke quilt patronen van vliegtuigen, huisjes enzovoort en de deken van B e r b e r is een hele vrolijk en frisse blokjesdeken (heeft vast een naam, maar ik ben niet zo bekend met de quilttermen) die ze doorgepit heeft, daarnaast heeft ze op een oud ledikantlaken een rand genaaid met geborduurde olifantjes in alle kleuren van de regenboog... Nu B e r b e r eindelijk in het wit geschilderde ledikant ligt, komt de deken en het lakentje extra goed uit ...







13 opmerkingen:

  1. Dat ziet er mooi uit! Wat een creatieve moeder heb jij. Ik wou dat ik zo handig was.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie deken!! Nu ben ik wel benieuwd naar die van de jongens ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige optocht van gekleurde olifantjes! Extra fijn, zo'n laken en deken speciaal door oma gemaakt. Fijn weekend, Liene!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi gemaakt! Je hebt je creativiteit van geen vreemde, zo te zien.
    Gefeliciteerd met je 200e logje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. echt geweldig schattig! Krijg meteen weer zin om te leren naaien...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn god, die olifantjes! Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ongelooflijk wat een prachtig geheel is dit zeg... perfect in balans met de kleuren van de stofjes, en dan die olifantjes erbij... geweldig mooi gemaakt en heerlijk om te hebben lijkt me!
    Liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een ontzettend leuk,lief,mooi,schattig dekentje!!

    BeantwoordenVerwijderen

¾