maandag 1 november 2010

p.ampers en schoolbordplakplastic ...

Meer dan een half jaar geleden kocht ik via het Internet roze plakplastic en schoolbordplakplastic. Het roze plakte ik op de achterkant van een keukenkastje en het schoolbordplastic bleef heel lang liggen. Tot vanochtend, toen ik met het ordenen van de spulen van de kinderen bezig was. Heel veel tekeningen, die een map in kunnen maar ook heel veel dingen waar je met je preferator geen gaatjes in kan maken. Bij gebrek aan leuke dozen dacht ik de pamper verpakkingsdozen te bekleden met het zwarte plastic.







En O d o was ook lekker bezig, zie hieronder zijn creatieve uitspattingen ....




11 opmerkingen:

  1. Leuk idee! Had tot vandaag nog nooit gehoord van schoolbordplakplastic; las er vandaag toevallig iets over op Gezinnig. Extra leuk dat het in verschillende kleuren verkrijgbaar is! Ik vind het zoooo leuk om op dingen te kunnen schrijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé, wat een leuk idee. Die ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, ik voel een surpriseidee opborrelen. Waar heb je dit plastic gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat gele spoor vind ik ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vandaag is ons kleine meisje jarig. Ze heeft onder andere een map gekregen zoals jij die beschrijft. De doos is tot nu toe nog niet echt nodig, maar die komt er vast ook over een tijdje. Want kleine meisjes worden nu wel heel snel groot.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed idee en knap uitgevoerd! Geen bubbeltje te zien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een onwijs leuk idee =)
    crea mamma ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Toaske: via http://www.kleurmijninterieur.nl/ - 3,85 Euro per meter.

    BeantwoordenVerwijderen

¾