woensdag 3 november 2010

precies 1 jaar en 193 logjes ...

... geleden plaatste ik mijn eerste berichtje over het nieuwe dekbedovertrekje van O d o dat ik zelf genaaid had, een hele prestatie vond ik toen, en nu nog ;-) Het verbaasde me, toen ik bij het terugzoeken, de foto van het overtrekje en het ledikant zag, want ik was er van overtuigd dat O d o toen het ledikant al uit was. Niet dus. Heel erg lang van het nieuwe dekbedovertrekje heeft ie niet kunnen genieten omdat ik zeker weet dat hij voor oud & nieuw naar zijn peuterbed verhuisd is.

Nu is de cirkel mooi rond, want het ledikant heeft gisteren na honderden nieuwe likjes verf (avondwerk is niet sterk) haar laatste likje verf gekregen, en staat nu uit te harden in O d o zijn kamer. Vanmiddag heb ik het ledikant van zolder naar de slaapkamer verhuisd en daar in elkaar gezet terwijl jongste zoon mij van heerlijke kopjes koffie voorzag.


En toen B e r b e r ook wakker werd van haar middagdutje (zie dikke oogjes), kon ze meteen even in haar nieuwe bedje springen. In het weekend verhuisd het bedje naar onze slaapkamer, en mag ze er eindelijk in slapen. En zodra dochter eindelijk fatsoenlijke nachten maakt, mag ze bij haar broer op de slaapkamer komen liggen. O. had daar trouwens tot nu toe niet zoveel zin in, tot op vandaag .... Goede timing!


P.S. sorry foto's weer eens met tegenlicht gemaakt ....

7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je 1 jarige bestaan!! En veel slaapplezier voor het kleine meisje in haar mooie bedje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je blogverjaardag! En wat is het ledikantje mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoera voor één jaar bloggen. Plak er nog maar een boel jaartjes aan vast hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je eerste jaar bloggen! Ik hoop nog lang te kunnen meelezen.

    193 logjes in een jaar is ook een mooie productie. Dat heb ik zelf de afgelopen jaren bij lange na niet gehaald...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En eindelijk ook een foto van dochter in HET jurkje, leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen

¾