maandag 15 november 2010

ze knapt op ... eindelijk ...

Na woensdag ziek te zijn geworden, begint jongste zich eindelijk wat beter te voelen, vanmorgen klom ze op een kinderstoel om aan het bureau een spelletje te doen.


De dag nadat ze ziek werd, leek ze eigenlijk best wel snel op te knappen, ze at en dronk en liep door de kamer te banjeren. Maar toen ze vrijdag wakker werd wilde ze drie dagen lang alleen maar op schoot hangen, in bed slapen en mondjesmaat eten en drinken, en voelde ze zich super ellendig. Na een flesje voelde ze zich nog beroerder, maar al die dagen bleef wat ze at en dronk gelukkig wel binnen. Gistermiddag, zette de stijgende lijn al in, ik dacht eigenlijk dat dit kwam omdat ze een zetpil had gehad, maar achteraf bleek man geen paracetamol gegeven te hebben. En zo gaat het vanochtend weer iets beter, het gaat niet snel, maar ze drinkt, eet en doet steeds meer. Ik ben heel blij dat dochter weer een beetje boven begint te drijven, maar zelf heb ik het gevoel dat ik zelf een beetje verdrink. Vrijdagnacht werden zonen nummer 1 en 3 ook ziek, en ik heb sinds woensdag eigenlijk alleen maar zieke wasjes gewassen. Kortom, ik loop weer eens achter op de was, het huishouden en alles, ook mijn werk loopt op achterstand. Morgen is het weer een werkdag, man zegt dat dochter weer naar het KDV kan, maar ik vind dat nog te vroeg. Ze is nog zo mat en snel gesloopt ...

6 opmerkingen:

  1. Ach, altijd zielig die zieke kindertjes, al helemaal als ze nog zo klein zijn. De laatste keer dat wij zoiets hadden, kreeg ik echt de indruk dat hij sneller beter werd toen ik stopte met paracetamol geven, dus wie weet komt het toch daardoor? Ze zeggen dat het lichaam de koorts nodig heeft om de ziekte te overwinnen.
    In elk geval wens ik je veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een hardnekkig griepje dat er heerst hoorde ik. En voor die kleintjes extra zielig vind ik. Was-ze en zorg-ze en ik hoop dat je zelf gespaard blijft!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoop dat het kleine meisje snel opknapt en jij wat meer tijd krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Trouwens mooie banner weer, met die herfstblaadjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoop dat ze snel opknapt en dat jullie voorlopig weer uit de ziekenboeg zijn.
    Wij hebben hier alles goed geregeld maar als er een kind ziek is dan stort het kaartenhuis soms bijna in elkaar...

    BeantwoordenVerwijderen

¾